HESolutions.be op Twitter
HESolutions.be op Facebook
HESolutions.be op Instagram
HESolutions.be op Pinterest




Ga naar de inhoud

INSTALLATIE & ONDERHOUD

INSTALLATIE

DALI maakt ook deel uit van het Home Entertainment Solutions aanbod.
Naast de verkoop van producten kunnen wij ook de installatie van je aangekochte producten op een professionele manier uitvoeren.
Wij hebben ons onder andere gespecialiseerd in het installeren van de totaalprojecten die wij voor onze klanten uitwerken. Zo installeren wij onder andere muziekinstallaties, TV-toestellen, thuisbioscopen, netwerken, computers,... Wij voorzien ook alle bekabeling, kalibratie van audio componenten, configuratie van je netwerk en netwercomponenten, Smartdevice ter besturing.
Enkel op deze manier haalt u met zekerheid het maximale uit uw nieuwe aankoop en kunnen wij de prestaties van het systeem garanderen.
Indien u vragen heeft over onze installatieservice, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen.

ONDERHOUD

sommige installaties en toestellen hebben regelmatig onderhoud nodig om perfect te kunnen blijven functioneren.
Dit kan gaan van het up to date houden van firmwares en updates tot het fysiek inwendig reinigen van het toestel. De grootste vijand van toestellen met een ventilator (pc's, laptops, tv-toestellen, switches,...) is de ophoping van stof. De koellichamen slibben na verloop van tijd dicht waardoor het toestel oververhit en onherstelbaar beschadigd kan raken.
Softwarematig onderhoud kan in veel gevallen vanop afstand gebeuren terwijl hardwarematig onderhoud ter plaatse of in onze hersteldienst kan uitgevoerd worden.
Indien u vragen heeft over onzeonderhoudservice, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen.
U kan ook beroep doen op ons voor het onderhoud van je toestellen.

SLA

Wilt u volledige gemoedsrust? Dan bieden wij u aan via een SLA.
Definitie van SLA:
"Een service level agreement (SLA) is een afspraak tussen leverancier en klant over de beschikbaarheid en ondersteuning van een product of dienst. Een SLA geeft de afnemer zekerheid over de bruikbaarheid van een product of dienst."
Er bestaan verschillende SLA-niveaus afhankelijk van het project of toestel. Het herstellen van een defect aan een server is dringender dan een probleem met een pc of laptop.
Een SLA-overeenkomst wordt geval per geval bekeken om te zien wat de beste oplossing is.
Indien u vragen heeft over onze onderhoudservice, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen.
Terug naar de inhoud